Turism & Äventyr bjuder in till öppet hus!

Vill du veta mer om kursen Turism & Äventyr så är du välkommen till vårt öppet hus fredagen den 22 april, mellan kl. 10.00-11.30 eller 12.30-14.00. Följ med på en rundvandring på skolan, inspireras av bilder och filmer från våra upplevelser och äventyr samt träffa deltagare från årets kurs. Börja ditt nästa äventyr hos oss till hösten 2022!

VILL DU HA VÄRLDEN SOM KLASSRUM?

Är det dags för dig att satsa på en gedigen yrkesutbildning med fokus på Turism och Äventyr? Då kan vi erbjuda en innehållsrik och spännande kurs, som under tre intensiva terminer ger dig goda kunskaper om branschen och där vi utlovar fantastiska upplevelser. Du kommer få utveckla din kompetens inom ett flertal områden som t ex service och ledarskap. Målet med utbildningen är att du ska bli väl förberedd inför din framtida yrkesroll. Sedan är valet ditt om du vill jobba i Sverige eller utomlands.

Du hittar mer information om vår kurs på:
Turism & Äventyr
Turism på Grimslövs folkhögskola
Välkommen med din ansökan redan idag!