En modell av en axelled i närbild mot en grå bakgrund

Platser kvar på distanskursen Rörelseapparaten

Vill du lära dig mer om kroppen, skelettet och muskulaturen? Då passar distanskursen Rörelseapparaten på Örnsköldsviks folkhögskola perfekt. Det finns platser kvar till höstens start. Ansök redan idag!

Rörelseapparaten är en distanskurs på Örnsköldsviks folkhögskola som går på kvartsfart och som ger dig en god grund inom ämnet anatomi för att sedan kunna studera vidare på högskola eller universitet. Du skaffar dig kunskaper om kroppen, skelettet och muskulaturen specifikt men också om människokroppen och dess funktion i stort.

Studierna sker genom instuderingsfrågor, inlämningsuppgifter, diskussionsfrågor och hemskrivningar och redovisningar på nätet via plattformen Teams.

Nu finns ett fåtal platser kvar på kursen som startar den 5 september. Så knip din plats redan idag genom att ansöka på kursen sida! Mer information och ansökan hittar du via länken nedan.

Mer information och ansökan till Rörelseapparaten