Om folkhögskola.nu

Folkhögskola.nu är de svenska folkhögskolornas egen webbplats som visar upp den samlade informationen om landets alla folkhögskolor och deras kurser.

Kontakta folkhögskola.nu

Adress: Box 112 15, 100 61 Stockholm

E-post: info@folkhogskola.nu

Telfonväxeln är öppen måndag och fredag kl 10.00-12.00.

Har du brådskande frågor om exempelvis en skickad ansökan rekommenderar vi att ta kontakt direkt med folkhögskolan som du ansökt till.

Har du frågor om ditt inlogg på SchoolSoft så kan du nå dem via fhsk@schoolsoft.se.

Följ oss

Facebook: facebook.com/sverigesfolkhogskolor
Instagram: instagram.com/folkhogskola.nu
TikTok: tiktok.com/@folkhogskola.nu
Twitter: twitter.com/folkhogskolorna
YouTube: youtube.com/user/folkhogskolanu

Kontaktuppgifter till personal på folkhögskola.nu.

Mer om vår verksamhet

Folkhögskola.nu har av folkhögskolorna fått i uppdrag att genom målinriktat kommunikations- och marknadsföringsarbete skapa en tydlig bild av utbildningsformen folkhögskola samt bidra till att rekrytera kursdeltagare.

Vi arbetar för att öka kunskapen om kursutbudet och utbildningsformen folkhögskola genom strategiskt kommunikationsarbete, marknadsföring, studievägledning och produktion av informationsmaterial.

Folkhögskola.nu är en del av Sveriges folkhögskolor, en samlad gemensam satsning för att stärka utbildningsformen folkhögskola.

Organisatoriskt tillhör vi Folkhögskolornas serviceorganisation, FSO och finansieras av folkhögskolorna. Vi arbetar på uppdrag av: