Jul på Östra Grevie

Nu har Östra Grevie folkhögskola släppt biljetterna till årets vinterkonsert! (Köps via www.ostragreviefolkhogskola.com). Konst & designs julmarknad hålls lördagen den 8 december.

Nu presenterar Östra Grevie folkhögskola sin årliga Vinterkonsert, som arrangeras av de begåvade deltagarna på Musikteaterutbildningen.

Föreställningar: 6-7 dec. kl.19 och 8 dec kl. 15. Köp dina biljetter nu!

Biljett + smörebrödstallrik 220 kr, biljett 120 kr, barn upp till 12 år 20 kr.

Restaurangen öppnar 2h innan föreställning den 6-7 december och håller öppet 10.30- 15.30 den 8 december.

Östra Grevies Konst & Design-deltagare välkomnar dig till en eftermiddag med starka visuella intryck.

Låt dig inspireras på deras Julmarknad lördagen den 8 december (kl 10.30-15.30). Här kan du hitta unika julklappar åt dig själv, en familjemedlem eller varför inte en kär vän.

Julmarknaden äger rum i skolans matsalsutrymmen i Söderslättbyggnaden. Gratis inträde. Välkomna! #ÖGjul2018

Besöksadress: Gamla landsvägen 39, 235 99 Vellinge