På BibelVinter 2.0 får du fördjupa dig i Bibeln och det kristna livet. Under den första veckan läser vi om Gamla testamentet och pratar om den kristna trons centrum och livet med Gud. Under den andra veckan läser vi Johannesevangeliet och fokuserar på vad det betyder att vara en lärjunge till Jesus. Den tredje veckan studerar vi några av Nya testamentets brev och pratar om att dela evangeliet och att vara ledare. Den fjärde veckan fördjupar vi oss i Uppenbarelseboken och samtalar om att forma kristna gemenskaper i vår tid.
Den här kursen är för dig, ung eller gammal eller mitt i livet, som vill ta en paus från vardagen för att växa som kristen. Många tidigare deltagare har kunnat ta tjänstledigt eller semester, eller bara tagit chansen när man ändå inte har något annat inplanerat.