Bild på deltagare och texten Öppet hus onsdag 29 mars kl 18

Öppet hus och allsång

Är du nyfiken på någon utbildning som finns på Bromma folkhögskola? I så fall är du varmt välkommen på öppet hus onsdag 29 mars kl 16-18. Kika runt, prata med lärare och deltagare, lyssna på live-musik, besök några lektioner, ta en fika i restaurangen och känn in atmosfären.

På Bromma folkhögskola kan du gå allmän kurs, teater, musik (olika inriktningar), konst och hantverk, teater, fritidsledare, behandlingspedagog eller diakonal utbildning.

Allsång med sånger du känner igen

Från kl 18 kör vi allsång. Det blir sånger du känner igen kompade av band från musiklinjen - massor av musikal, pop och schlager! Sång är bra för hälsan!

Skolan ligger på Åkeshovsvägen 29 i Bromma. Närmaste T-bana är är Brommaplan eller Åkeshov. Det finns gratis parkering på skolområdet (p-skiva).