Digitalt öppet hus den 22 februari

Är du nyfiken på någon av utbildningarna på Bromma folkhögskola men kanske bor på annan ort än i Stockholm? I så fall kan du kika in digitalt på skolans utbildningar den 22 februari.

Du kan besöka följande utbildningar:

• Fritidsledarutbildningen klockan 11–12

• Behandlingspedagogutbildningen klockan 13–14

• Musiklinjen klockan 15–16

• Konstlinjen Ateljé X klockan 18–19.

Delta på öppet hus den 22 februari via Facebook (öppnas i ny flik)

Kursföreståndare och lärare berättar om utbildningen och du får också veta lite mer om vad man gör. Deltagare berättar vad de tycker om att gå utbildningarna. Det blir super, helt enkelt! Du kan välja att bara lyssna in, och har också möjlighet att ställa frågor direkt i live-sändningen. Och sändningarna ligger kvar på facebook, så du kan kolla senare om du vill.

Varmt välkommen!

Fysiskt öppet hus den 20 mars

För dig som vill besöka oss på riktigt, har vi öppet hus på plats den 20 mars klockan 16–18. Platsen är Bromma folkhögskola, Åkeshovsvägen 29. Närmaste tunnelbanestation är Brommaplan.