Röda Korsets folkhögskola lanserar en ny hemsida

Efter några månaders intensivt och fokuserat arbete med att bygga upp den nya hemsidan är den nu äntligen klar för lansering!

I mitten av oktober firade Röda Korsets folkhögskola i Skärholmen att den nya hemsidan gått live! Det blev festligt värre med vernissage och visning på storbildsskärm.

Den nya hemsidan är en systersida till Svenska Röda Korset och kommer att vara mycket enklare att redigera och arbeta med än den gamla.

– Vi är så glada för att vi nu har en hemsida som ingår i Svenska Röda Korsets webfamilj. Vi ser fram emot att kunna bygga vidare på den nya sidan för att ha en levande sajt som hjälper både de som vill söka våra utbildningar och alla deltagare som går på skolan, säger skolans kommunikatör Lotta Spykman Smedeby.

Här kan du kolla in den nya hemsidan!